משלוח חינם בקנייה מעל ₪249  |  10% הנחה לנרשמים חדשים לאתר! להרשמה *ההנחה מתעדכנת אוטומטית*
חנות

מזרק ג ל נגד נמלים

  • מבצע!

    אזל מהמלאי

    מבצע 1+1 מזרק ג’ל להדברת נמלים + מזרק ג’ל להדברת תיקנים

    המחיר המקורי היה: ₪69.90.המחיר הנוכחי הוא: ₪49.90.
    מידע נוסף
  • מבצע!

    אזל מהמלאי

    5 מזרקי ג’ל נמלים אדוויון ב – 100 ₪

    המחיר המקורי היה: ₪200.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪100.00.
    מידע נוסף
  • אזל מהמלאי

    מבצע מזרקי ג’ל לנמלים ותיקנים אדוויון 3+1

    89.90
    מידע נוסף

אדווין מזרק ג’ל להדברת נמלים – איך עובד ג’ל נמלים

קל לשימוש, בטיחותי, בעל יעילות מוכחת ויכולת קטילה רחבה – אלו הם רק חלק מהיתרונות של מזרק ג’ל להדברת נמלים. באתר שלנו תוכלו למצוא ג’ל הדברה באיכות גבוהה, מחירים אטרקטיביים, בהנחיית השירות המקצועי של צוות שירות הלקוחות “גדות-גרדן”.

ג’ל נמלים– הדברה מהירה ויעילה

נמליםושאר מזיקים הם לא אורחים רצויים בבית, בגינה או במרפסת שלנו. הדברה בג’ל בעזרת ג’ל נגד נמלים היא אחת האפשרויות החדשניות והמומלצות ביותר כיוון שהיא מייצרת “טיפול שורש” בהדברת הנמלים בבית. הדברת נמלים בג’ל הינה אפקטיבית, נוחה ומספקת תוצאות מהירות ואיכותיות.

ג’ל לנמלים ומזיקים – הוראות שימוש

ג’ל להדברת נמלים יעיל לשימוש בבית, בגינה, במרפסת מקורה, וביתר חללי הבית. יש להימנע משימוש במשטחים רטובים, משטחים להכנת אוכל. כל שעליכם לעשות על מנת להשתמש בחומר הוא לפזר מוקדים קטנים של הג’ל ברחבי הבית בייחוד במקומות אשר נצפו בהם הנמלים לאחרונה, ולחכות להגעת המזיקים. החומר בטוח לשימוש, אינו מתפזר באוויר בדומה לתרסיסי הדברה אחרים ויעילותו מוכחת.

גדות-גרדן– הדברה, דישון ועוד

את הג’ל להדברת נמלים, חומרי הדברה נוספים, ויתר המוצרים שלנו, תוכלו להשיג ברכישה מקוונת ישירה ומהירה. לרשותכם העמדנו אתר אינטרנט מתקדם הכולל; קטלוג מוצרים מפורט, מערכת הזמנות מהירה, מנגנון תשלום מאובטח, מחירים משתלמים והכי חשוב – משלוח מהיר עד לפתח הבית. בכל אחד משלבי הרכישה תוכלו ליצור עימנו קשר וצוות התמיכה שלנו ישמח לכוון, לייעץ ולסייע. ליצירת קשר חייגו: 08-3760887.

0