משלוח חינם בקנייה מעל ₪249  |  10% הנחה לנרשמים חדשים לאתר! להרשמה *ההנחה מתעדכנת אוטומטית*
חנות

פתיון ג ל להדברת נמלים

  • מבצע!

    אזל מהמלאי

    מבצע 1+1 מזרק ג’ל להדברת נמלים + מזרק ג’ל להדברת תיקנים

    המחיר המקורי היה: ₪69.90.המחיר הנוכחי הוא: ₪49.90.
    מידע נוסף
  • מבצע!

    אזל מהמלאי

    5 מזרקי ג’ל נמלים אדוויון ב – 100 ₪

    המחיר המקורי היה: ₪200.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪100.00.
    מידע נוסף
  • אזל מהמלאי

    מבצע מזרקי ג’ל לנמלים ותיקנים אדוויון 3+1

    89.90
    מידע נוסף

פיתיון ג’ל להדברת נמלים – איך זה עובד?

נוח לשימוש, בטיחותי וקוטל נמלים בצורה רחבה – אילו הם רק חלק מהיתרונות הרבים של פיתיון ג’ל להדברת נמלים, אז לא הגיע הזמן שתבינו איך זה עובד? בשורות הבאות נסביר את עיקרון הפעולה של הג’ל, כיצד משתמשים בו ואיך תוכלו להשיג ג’ל נגד נמלים מבלי לצאת מהבית.

 

איך עובד הג’ל

הרעיון מאחורי ג’ל ההדברה הוא פשוט אך גאוני. הג’ל משמש בתור פיתיון. הוא בעל חומרי משיכה ואליו נמשכות הנמלים, מיד עם פיזורו. לאחר מגע ואכילה ממנו, הנמלים חוזרות לקן עם המזון המורעל (הג’ל), שלהן ושם הן מפיצות את חומר ההדברה בקרב “יתר החברות בקן”. בזכות עיקרון עבודה זה, מצליח הג’ל לקטול את הנמלים בצורה יעילה, אפקטיבית ונוחה במיוחד. כאמור הג’ל מבצע “מעין טיפול שורש” לבעיה, כיוון שבדרך כלל איננו מזהים את מיקום הקן ולמעשה הן עושות את העבודה עבורנו. הרעל שהן מפיצות בצורת מזון, ממוטט את הקן מתחת לפני השטח ובכך מתבצעת הדברה אפקטיבית. עובדה לא פחות חשובה, חומר ההדברה מגיע בצורת ג’ל בתוך מזרק מה שהופך אותו לנוח בטיחותי לשימוש ואינו חושף אותנו לחומרי הדברה קשים.

 

ג’ל נגד נמלים – יתרונות

השימוש בג’ל מבטיח לכם ליהנות ממספר רב של יתרונות:

  • נוח וקל לשימוש
  • אינו מפיץ ריח
  • בטיחותי לשימוש
  • מושכן חזק במיוחד
  • מביא לפתרון הבעיה בצורה יסודית ומעמיקה

 

הוראות שימוש

הוראות השימוש מופיעות בצורה מפורטת על גבי האריזה ואנו ממליצים לקרוא אותם לפני פיזור החומר. באופן כללי כל שעליכם לעשות על מנת להשתמש בג’ל הוא לפזר אותו במספר מוקדים שבהם נראים הנמלים, בכמות שאינה עולה על גודלה של אפונה, ולהמתין עד שהנמלים נמשכות לחומר. בתחילה יגיעו נמלים רבות וזהו סימן מצוין לכך שהחומר עובד…אין צורך להיבהל, כל שנותר הוא להמתין מספר ימים עד אשר מתבצעת לה פעולת ההדברה באופן פאסיבי (ע”י הנמלה בלבד) ולחכות לתוצאות ההדברה. שימו לב כי אין לעשות שימוש בחומר על גבי משטחים רטובים, משטחים המיועדים להכנת מזון ובאזורים בהם בוצע ניסיון הדברה קודם בעזרת חומר אחר.

 

גדות-גרדן – רכישה מקוונת

את הג’ל נגד נמלים, כמו גם את יתר מוצרי החנות תוכלו להשיג ברכישה מקוונת ומהירה. לרשותכם העמדנו אתר אינטרנט מתקדם, רמת מחירים חסרי תקדים ומערך משלוחים בתפוצה רחבה. לקבלת פרטים נוספים ושיחה עם נציג שירות – חייגו: 08-3760887.

0